Odpowiedzi

2010-01-23T15:09:57+01:00
Jako wzór życia myślę że wybrałabym Jana Pawła II. Dlatego że było to wspaniały człowiek i kapłan. Potrafił pomagać innym. Jako jedyny papież nie dbał o to co mówią inni. Na przykład władze państwa oraz jego współpracownicy wielokrotnie odradzali mu wyjazdu do jakiegoś kraju bo jest tam np wojna, on nie słuchał bo kierował się sercem. Był to człowiek jakim chciałby zostać każdy.
Lubił i rozumiał młodzież i dzieci.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T15:11:27+01:00
( treść twojego zadania przeczy sama sobie, więc dokońca nie rozumiem).


Uważam, że godna naśladowania jest postawa Matki Teresy . Pokazywała ona jak należy postępować z ludźmi. Pomagała ludziom ciężko chorym, nie bała się że sama może się zarazić. Starała się poprawić sytuację na świecie. Sama poświęciła swoje życie żeby pomagać innym. wiele osób zawdzięcza jej życie. Pomagała porzuconym dzieciom, trędowatym. Nie bała się, że w tamtych czasach było to kontrowersyjne. Była gotowa poświęcić życie dla tych ludzi.
2 4 2