Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T15:21:14+01:00
Any C, U, N, I
much U, N, I,
many C, N, I,
a lot of C, U, P
a few C, P,I,
a little U, P, I,
no N,

Co do tego ostatniego nie jestem pewna, więc napoisałam tylko to, co wiem, żeby nie wprowadzać cię w błąd.
Liczę na naj :)
2010-01-23T15:22:31+01:00
Countable - policzalne
np. many - używamy gdy mamy rzecz policzalną (dającą się policzyć gołym okiem)

Np. many eggs - jajka da się policzyć

Uncountable - niepoliczalne - używamy gdy mówimy o niepoliczalnych rzeczach np. o mące czy cukrze. - (gołym okiem nie powiemy ile go jest)
np.a lot of, much

np. much sugar; a lot of water.

much U N I
any N U C I
many C N I
a lOt of U-P
a few C P-I
a little U-P-I
no N