Odpowiedzi

2010-01-23T15:43:23+01:00
Wobec Polski Polak nie umie się zachować z kulturą nie docenia tego co ma we własnym Kraju, nie docenia też wojen których Polska wygrała, ale za to pamięta które przegrała.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:37:56+01:00
''Wobec Polski Polak nie umie się zachować'' można wytłumaczyć na wiele sposób. Jest to zaniedbanie Ojczyzny. Własnego narodu.
Polacy nie umieją docenić tego co mają. Często przeklinają i drwią z ojczystej mowy, a powinni być dumni, że mogą porozumiewać się tak pięknym językiem. Nieraz pijacy siedzą na ławkach i śpiewają hymn polski popijając wódkę. Powinniśmy być dumni również z hymnu, ponieważ jest on nasz. Nasz czyli wszystkich Polaków. Powinniśmy szanować naszą Ojczyznę i troszczyć się o nie, a nie zaniedbywać. Polska to piękny kraj. !

Pozdrawiam !
2 3 2