Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T21:28:03+02:00
Chciałabym obejrzeć wystawę o II Wojnie Światowej. Wchodząc do sali wystawowej zobaczyć można by było zdjęcia generałów, marszałków oraz różnych innych zasłużonych postaci. W gablotach znajdowałyby się różne eksponaty takie jak broń, której wtedy używano, różnych listów, fragmenty książek oraz urządzeń używanych w tamtych czasach. Te wszystkie ekspozycje pochodziłyby z kolekcji muzeum oraz z kolekcji różnych osób zaprzyjaźnionych z tym ośrodkiem.

(Myślę, że może być, ale nie wiem czy jest poprawnie) :]
38 4 38
2009-10-01T21:36:20+02:00
Gdy wszedłem na salę wystawową zauważyłem piękną ekzpozycje obrazów Jana Matejki.Koło tego znajdował się bardzo stary eksponat pędzel Jana Matejki a koło niego kolekcja palet do farb.
11 2 11