Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T15:37:41+01:00
Do najczęściej spotykanych tworzyw sztucznych należą między innymi

* polietylen
* polipropylen
* polistyren
* polichlorek winylu
* nylon
* kauczuk syntetyczny
* teflon
27 4 27
2010-01-23T15:43:56+01:00
Tworzywa termoplastyczne
tworzywa reaktywne
konstrukcyjne
porowate,
powłokotwórcze,
adhezyjne, włóknotwórcze,
specjalne (wymieniacze jonowe, polimery biomedyczne itp).
napełniacze;
plastyfikatory;
stabilizatory;
antyozonanty;
antystatyki;
barwniki;
dodatki przeciwścierne.



14 3 14