Odpowiedzi

2010-01-23T15:40:28+01:00
Vk-Vp=
16-10=6m/s
a=3m/s
t=(Vk-Vp)/a
t=6/3
t=2s :)


Odpowiedź: Samochód rozpędzał się 2 sekundy.
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T15:42:45+01:00
V1=10m/s
v2=16m/s
a=3m/s²
ΔV=v2-v1=16m/s-10/ms=6m/s
Δt=Δv/a=6m/s/3m/s²=2s
27 4 27
2010-01-23T15:46:33+01:00
Dane:
v0=10m/s
v1=16m/s
a=3m/s2
Szukane:
t=?
Rozwiazanie:
Ze wzoru na prędkość w ruchu jednostajnie przyszpieszonym mamy:
v1=v0+at.
Podstawiając dane wartości otrzymujemy:
16m/s=10m/s+3m/s2*t
6m/s=3m/s2*t / : 3m/s
2=1/s*t/ * s
t=2s.

Odp.Samochód rozpędzał się 2 sekundy.
13 4 13