TREŚĆ ZADANIA:Ułóż po 2-3 zdania wyjaśniające , jak rozumiesz każde z poniższych przytoczonych poetyckich określeń.

miłość, co przetrwa śmierć-
miłość , co przetrwa burze-
miłość z fijołkiem w kubeczku-
miłość swinia-

Tylko bez wygłupów pisząc mi jakies jedno słowa uprzedzam ,ze lepiej tak nie robić!

Bardzo prosze pomoc .Daję Najlepszą!

3

Odpowiedzi

2010-01-23T15:44:49+01:00
Miłość co przetrwa śmierć-to znaczy że jest najsilniejsza co jest związane z tym światem
Miłość co przetrwa burze-rozrywa serce i przewraca rozum, jest jak nieusuwalne znamię,jednak utęsknienie, brak bliskości i czasu na kontakt z partnerem mogą doprowadzić do psychicznego rozbicia.Prawdziwe uczucie nie zna granic.
Miłość z fijołkiem w kubeczku-zwariowana, szaloną ,burzliwa,ałodka
Miłość świnia- jest zdolny do wielkich poświęceń,rozpieszczać ale i tez rozczarowac zranic,żadnych upiększeń i udziwnień.
12 2 12
2010-01-23T15:47:25+01:00
1.Jeśli jedna z dwóch osób umrze to ta druga nie moze sie z tym pogodzić.
Będzie płakać za ta drugą, i będzie sama umrzeć(jesli będzie bardzo kochać), tak jest w przypadku młodych ludzi.
2.Ludzie się kłócą, coneiktóre kłótnie są poważne, nie wiadmo, czy ten zwiazek przetrwa, tak jak z burzą, nie wiadomo czy po neij wyjdziesz cało.
Czasmi ten zwiażek przetrwa nawet największe "burze", a czasmi nie.
3.Nie rozumiem.
4.Nie zawsze miłość jest prawdziwa.
Czasami jedna druga kocha, a ta pierwsza nie wczuwa się w "rolę",i potem krzywdzi tą osobe, która ją kocha, ale bez odwzajemnienia.
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T15:49:18+01:00
Miłość, co przetrwa śmierć-
uczucie, które niezależnie od wszystkiego przetrwa. będzie istniało nawet jeśli nadejdzie śmierć. nawet jeśli przyjdzie inna miłość to ta bedzie jedyna i zawsze w pamieci.

miłość , co przetrwa burze-
miłość która mimo kłotni i niepowodzeń nadal będzie prawdziwa. mimo, że będą kłopoty miłość bedzie trwała i łaczyła ludzi. w imię milości bedą probowac rozwiązywac te problemy i konflikty.

miłość z fiołkiem w kubeczku- miłośc z radością i ciaglym 'noszeniem się na ręcach' .

miłość swinia- chyba chodzi o to ze 'swinia przyszła na chwilę' czyli ze miala byc wieczna a odeszla. ze miala byc jedyna i idealna a byla tylko chwilowa.

13 3 13