Odpowiedzi

2010-01-23T15:46:39+01:00
Dlatego, że poprzez zmęczenie naruszasz pracę układu oddechowego, a jeść ci się chce, bo spalasz kalorie, masz niedobór substancji odżywczych
1 5 1
2010-01-23T15:49:58+01:00
Poniewaz przez zmeczenie naruszasz prace ukladu oddechowego a chce ci sie jesc bo spalasz kalorie i masz niedobor substancji odzywczych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:03:50+01:00
Ponieważ gdy jedzież na rowerze długi dystans twoje płuca powoli nienadązaja z doborem tlenu , po pewnym czasie zaczniej oddychać ustami ,aby nabrać więcej tlenu . Chce ci się jeść ponieważ spalasz kalorie ,a także twoje komórki potrzebują energi <pożywienia> aby mogły pracować , uregulować zużytą energie a także dać Ci siłe na następne działanie .