Odpowiedzi

2010-01-23T15:48:06+01:00
1)Rok-395, wiek-IV, Połowa-druga
2)Rok-476, wiek-V, połowa-druga
67 1 67
2010-01-23T15:50:04+01:00
A) podział cesarstwa rzymskiego dokonany przez Teodozjusza -
w 355r. w drugiej połowie IV w.

b) upadek cesarstwa zachodniorzymskiego - w 476r. w drugiej połowie V w.

POZDRAWIAM :))
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T15:51:22+01:00
A) 395 r. n.e. - druga połowa IV wieku
b) 476 r. n.e - druga połowa V wieku
16 4 16