Odpowiedzi

2010-01-23T15:58:08+01:00
Ikar to człowiek który był bardzo ciekawy. Był to jeszcze dzieciak. Wiadomo, że każde dziecko jest ciekawe. U niego to był wielki błąd. Zginął, poprzez wzlecenie zbyt wysoko. Chciał zobaczyć słońce. Ciepło roztopiło jego skrzydła.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:00:44+01:00
Współczesny Ikar- to człowiek nieodpowiedzialny, młody. Który nie zastanawia się nad tym co robi. Najpierw czyni potem myśli.
Nie słucha się rodziców i innych ludzi którzy się o niego troszczą.
Nieposłuszny.
4 5 4