Odpowiedzi

2010-01-23T16:05:03+01:00
1. stac się obiektem do obgadywania, plotek
2 coś się 'zacieło', staneło bez ruchu.
3. rozumieć sie po jednym geście, nie musząc tłumaczyć nic..
4. szukać bardzo daleko kolejnego takie przypadku, egzemplarza, czlowieka.
5. ktoś nie mógł czegoś komuś powiedziec bo była to tak straszna wiadomośc
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:06:08+01:00
1. dostać się na języki - ktoś cię obmawia, dyskutuje o Tobie w danym czasie
2. coś zawisło w powietrzu - niedopowiedzenie czegoś
3.rozumieć się w pół słowa - rozumieć się z kimś bardzo dobrze
4. ze świecą szukać - szukać coś unikalnego, prawie nierealnego
5. nie chciało mi to przejść przez gardło - nie mogłem wypowiedzieć jakiejś strasznej wiadomości ,informacji
9 4 9