Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:09:31+01:00
1. Śpiączki
-Śpiączka Afrykańska
-Śpiączka alkoholowa
-Śpiączka cukrzycowa
-Śpiączka hipoglikemiczna
-Śpiączka mocznicowa
-Śpiączka mózgowa
-Śpiączka toksyczna
-Śpiączka wątrobowa
2. Lamblioza
3. Malarie
-Malaria złośliwa
-Malaria zamartwicza
-Malaria wywołana
-Malaria perniciosa gastrica
-Malaria trzydniowa
-Malaria czterodniowa
4. Toksoplazmoza
5. Rzęsistkowica
6. Czerwonka


Więcej już nie ma!
18 3 18
2010-01-23T16:13:19+01:00
Czerwonka (dysenteria),Rzęsistkowica,Toksoplazmoza ,malaria,Lamblioza,Śpiączki ,Choroba motylicza,Owsica,Glistnica,Włośnica,Włosogłówczyca,Balantidioza,Kokcydioza ,kiła ,wrzód weneryczny miękki,rzęsistek pochwowy,śpiączka afrykańska,
2010-01-23T16:16:27+01:00
Malaria, lamblioza, toksoplazmoza, czerwonka, rzęsistkowica, śpiączki,gregaryny, kokcydie, ameby jelitowe,Dur brzuszny, Kiła, Osutka kiłowa, Śpiączkę hipoglikemiczną,Śpiączkę cukrzycową,Śpiączkę wątrobową,Śpiączkę afrykańską

chyba jest dobrze :-)
15 4 15