Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T16:03:20+01:00
Idz do domu
wypij cos cieplego
cieplej sie ubiesz
2010-01-23T16:05:07+01:00
-Wypij coś ciepłego;
-Połóż się do łóżka i przykryj;
-Nalej do butelki wrzącej wody i połóż np. na nogi (jeśli jest ci tam zimno)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:28:42+01:00
- napij się gorącej herbaty z sokiem z malin albo mleko z miodem; - wypij też domowy rosołek ;
- ubierz się na cebulkę ;
- możesz wziąć ciepłą kąpiel ;
- mocz stopy w ciepłej wodzie i stopniowo dolewaj wody coraz cieplejszej ;
- wejdź pod ciepłą kołderkę ;