Odpowiedzi

2010-01-23T16:16:47+01:00
Podanie
Drogi panie Dyrektorze
Zgłaszam sie do pana z ogromna prośbą o wypozyczenie mi krzeseł na uroczystość rodzinną.Zobowiązuje sie do odebranie krzeseł a po zakończeniu uroczystości postaram sie jak najszybciej dostarczyć krzesła do szkoły. Proszę rozpatrzyć mój wniosek. Z góry dziękuję .

Z poważaniem uczennica Panskiej szkoly (imie i nazwisko)
2 3 2
2010-01-23T16:17:16+01:00
Drogi Dyrektorze!

Zwracam się do Pana z uprzejmą prośbą o możliwość udostępnienia mi szkolnego inwentarza w postaci 10 krzeseł. Z uwagi na organizowaną przeze mnie ważną uroczystość rodzinną, podczas której zjawią się goście z całej Polski, potrzebuję pilnie wsparcia. Nie posiadam wystarczającej liczny krzeseł dlatego prośbę swoją składam na pańskie ręce. Proszę o szybkie rozpatrzenie mojego podania.

z poważanie XYZ
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:17:59+01:00
Drogi Panie Dyrektorze.

Zwracam się z uprzejmą prośbą o wypożyczenie ze szkoły krzeseł na uroczystość rodzinną. Wkrótce moi rodzice obchodzą 20 rocznicę ślubu i w związku z tym odbędzie się u nas w domu zjazd rodzinny w liczbie 54 osób. Zazwyczaj użytkujemy około 20 krzeseł, dlatego liczba ponad 50 jest dla naszej rodziny naprawdę dużą. Dodatkowo chcę podkreślić, że moja rodzina jest bardzo spokojna, zatem nie ma obaw, że nastąpią jakieś zniszczenia. Gdyby jednak tak sie stało to zapewniam, że moi rodzice pokryją wszelkie koszty z tym związane. Ponadto chcę zaznaczyć, że impreza ta odbywa się w sobotę, więc nie będzie to kolidowało z zajęciami szkolnymi. Moja rodzina zobowiązuje się do przyjazdu po krzesła i odwiezienia ich.
Reasumując, wypożyczenie 35 krzeseł ze szkoły nie będzie ze szkodą dla szkoły a moja rodzina będzie ogromnie wdzięczna szkole oraz Panu za wyrozumiałość.
Proszę o szybkie i pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
Z poważaniem
Jan Kowalski
2 5 2