Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:17:16+01:00
No więc Bóg tworzył świat przez 6 dni a 7 dnia odpoczął.
Dlatego ludzie na całym świecie pracują 6dni tygodniowo a 7 dnia odpoczywają ;)
Pozdrawiam ;*
1 5 1
2010-01-23T16:19:55+01:00
Bóg stworzył świat w ciągu 6 dni a dnia 7. odpoczywał. Dlatego niedziela czyli siódmy dzień tygodnia jest wolny od pracy.
1 2 1
2010-01-23T16:30:21+01:00
Bóg tworzył świat przez 6 dni. Siódmego dnia odpoczywał.
1 1 1