Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:25:22+01:00
Dziwna jest nasza szkoła
Kto w niej wyżyć zdoła?
Kto wyzwaniom tym podoła?
Nie dalej jak tydzień temu

Dyżurny dzień dobry nie powiedział
Nauczyciel się zezłościł
Czoło zmarszczył, oczy zmrużył,

Chyba się naprawdę wkurzył
A oskarżony?
Nie sprawdziła się wymówka,

Więc zaczęła się pyskówka
Skończyło się wizytą na dywaniku
I naganą w dzienniku.







7 3 7
2010-01-23T16:28:13+01:00
Nauka i praca, czy się opłaca?
Wtedy mi odpowiesz, kiedy sam się dowiesz.
O nauce
Jeśli się pilnie uczysz kolego
Możesz być pewny, że dopniesz swego

Problem
Lubię szkołę, lecz ten problem
Zawsze działa mi na nerwy:
Wszystkie lekcje są za długie,
A za krótkie wszystkie przerwy

próbowałam ułożyć własną, ale zero weny. dlatego jest z neta. ale portale mało znane, więc spokojnie... sorki, ale myślę, że i to Ci może pomóc. ;)
5 3 5