Odpowiedzi

2009-10-01T18:16:35+02:00
Wieża Babel:
1) miejsce w którym ludzie mówią różnymi językami
2) wielki zamęt, sytuacja, w której ludzie nie mogą się porozumieć ze sobą, w której trudno się czegokolwiek dowiedzieć, cokolwiek zrobić
2009-10-01T18:18:35+02:00
Wieza babel roznojezyczne zbiorowisko ludzi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-01T18:27:30+02:00
1.określenie grupy ludzi niepotrafiącej się ze soba porozumiewać
2.grupaludzi mówiąca w różnych językach
3.chaos
4.zamęt
5.bałagan :)