Odpowiedzi

2010-01-23T16:55:18+01:00
Zbliżony jest kształtem do okregu.
widnokrąg to inaczej horyzont i czym bardziej sie od niego oddalamy tym mniej go widzimy.
1 5 1
2010-01-23T18:16:17+01:00
Widnokrąg jak sama nazwa wskazuje jest zbliżony kształtem do okręgu. Widnokrąg = Horyzont ( mówi się, że widzi się coś na horyzoncie.. tzn, że widzimy właśnie widnokrąg)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:19:13+01:00
Widnokrąg – granica widoczności w płaszczyźnie horyzontu. Linia pozornego zetknięcia nieboskłonu z powierzchnią Ziemi. W terenie otwartym widnokrąg jest zbliżony kształtem do okręgu. W terenie zabudowanym lub pofałdowanym, widnokrąg stanowią najdalsze widoczne elementy krajobrazu.
1 5 1