Odpowiedzi

2010-01-23T16:28:20+01:00
Bycie patriotą nie jest obowiązkiem lecz masz takie prawo ponieważ jesteś obywatelem , polakiem
mam nadzieję że pomogłam ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:31:02+01:00
Mam prawo być patriotką ponieważ jest to wolny kraj . Nie można zmuszać ludzi by byli patriotami . Niektórzy ludzie są patriotami ponieważ kochają i szanują swoją ojczyznę . Uważam że jestem patriotką ponieważ równie kocham i szanuje swoją ojczyznę .