Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:34:33+01:00
2l + w = 70
l + 2w = 110

2l + w = 70
l + 2w = 110 /*-2

2l + w = 70
-2l - 4w = -220
-----------------------
-3w = -150 /:-3
w= 50

2l + w = 70
w = 50

2l + 50 = 70
w = 50

2l = 70 - 50
w = 50

2l = 20 / :2
w = 50

l = 10
w = 50


2 * 10 + 50 = 20 + 50 = 70
10 + 2*50= 10+100=110

Odp.:Wilk waży 50 kg a lis 10 kg .
6 3 6
2010-01-23T16:35:40+01:00
2 l + w = 70 /* (-2)
l + 2 w = 110

- 4 l - 2 w = -140
l + 2 w = 110

- 3 l = -30
l = 10

l = 10
2 l + w = 70

l = 10
20 + w = 70 / -20

l = 10
w = 50

Odp.:Wilk waży 50 kg a lis 10 kg .
2 5 2
2010-01-23T16:35:47+01:00
2l+w=70/ x (-2)
l+2w=110

-4l -2w = -140
l +2w = 110
---------------------
-3l=-30/ ÷ (-3)
l=10

2l+w=70
2x10 +w=70
w=70-20
w=50

spr.2X10 + 50 = 20 + 50 = 70
10 + 2x50 = 10 + 100 = 110
4 5 4