Odpowiedzi

2010-01-23T17:32:04+01:00
Jezus to Syn Boży i Zbawiciel.
Założył chrystianizm, jest centralną postacią chrześcijaństwa.

Jezus nauczał w Judei i Galilei. Został skazany na śmierć przez ukrzyżowanie w Jerozolimie zgodnie z wyrokiem rzymskiego namiestnika, czyli Poncjusza Piłata.
Trzeciego dnia po śmierci - zmartwychwstał.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:34:58+01:00
Jesli chodzi o religie chrzescijanska Jezus jest to druga z trzech osob boskich .Jest on Mesjaszem. Zapowiadane jest jego przyjście w księgach Starego Testamentu natomiast ksiegi Nowego Testamentu opowiadaja o jego zyciu. Bóg zesłal go aby okupil caly lud i nas zbawil
Jest naszym Panem i Zbawicielem. Umarł na krzyżu za nasze grzechy a potem zmartwychwstal czyli pokonał śmierć i sztana oraz cale zło.
Jeus jest Synem Bożym.
Jest on przede wszystkim naszym przyjacielem i bardzo nas kocha




Żydzi uważają Jezusa za jednego z prorokow nie uwazaja go za zbawiciela
1 5 1