Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:44:49+01:00
Tak, Marylin Monroe można uznać za przykład kultury masowej.
Jej nazwisko jest znane praktycznie każdemu, przynajmniej ze słyszenia. Tysiące dziewcząt chciały i chcą wyglądać tak jak ona, wzorują się na stylu pine-up girl, jest ona dla nich wzorem piękna i kobiecości. Warto również wspomnieć o tym, że jej twarz pojawia się w wielu miejscach: restauracjach, ekskluzywnych kawiarenkach, a także w naszych domach. Ciekawostką jest to, że na jej podobieństwo powstała również lalka barbie.
2 5 2
2010-01-23T21:15:25+01:00
Myślę,że tak.Jej nazwisko jest znane na całym świecie.Ciagle o niej mówią telewizji itp.Każda kobieta chce wyglądać i poruszać sie jak ona,Niewątpliwie stworzyła jakis wzór do naśladowania dla kobiet.
2 3 2