Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:47:42+01:00
Ja słowa "Kochać to znaczy dawać życie poprzez śmierć"
rozumiem w ten sposób, że Jezus dał nam możliwość życia wiecznego i wstapienie do bram niebieskiech poprzez swoją męczeńską śmierć na krzyżu. Karol Wojtyła próbuje nam w ten sposób przekazać, że umierając Jezus daje nam możliwość dalszego życia. życia wiecznego w królestwie bożym - niebie.
2010-01-23T16:51:23+01:00
Słowa "Kochać to znaczy dawać życie poprzez śmierć" rozumiem tak, że Jezus zmarł za nasze grzechy, ponieważ nas kochał. Poświęcił za nas swoje życie.
Bliscy ; rodzica, przyjaciele też nieraz poświęcają się dla dobra innych. Często giną, bo chcą, aby osoba, którą kochają żyła szczęśliwie. Wolą sami zginąć.
Patrioci ginęli za Ojczyznę. Oddawali życie, żeby inni ludzie mogli żyć.
Są to piękne słowa, których jednak większość osób nie rozumie.
2010-01-23T17:34:58+01:00
Hmm słowa piekne
jesli coś kochamy na prawdę to możemy odddać za to życie, na tym to polega jeśli kochamy jakąś osobe i mowi się ze byśmy oddali całe życie zeby być tylko z kimś ukochanym.