Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:48:35+01:00
Piosenka :)
Kto alkohol pije tego bieda biję, ma kłopoty i zmarwienia każdy kto z nim żyję.
Wódka wino to przyczyna gorzkich łez w rodzinie, niech nikomu w naszym domu gorzka łza nie spłynie .
Kto alkohol pije tego bieda biję, ma kłopoty i zmarwienia każdy kto z nim żyję.
:) hehe
2010-01-23T16:52:02+01:00
Zawsze trzeźwym trzeba być, bo inaczej nie da rady żyć. Nie pij piwka ani wódki bo będziesz głupiutki. ;]
  • Juli
  • Początkujący
2010-01-23T16:52:06+01:00
Zawsze trzeżwym bądź
zdrowym,także też
bo jeśli bedzisz u pity
to bedzie problem dla Jowity.