Odpowiedzi

2010-01-23T16:49:26+01:00
1 Papież
2 Jeruzalem
3 Ożywienie Łazarza
4 na Wierze
5 -

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:53:09+01:00
1.Po śmierci Papieża władza przechodzi w ręce kardynałów z całego świata, którzy przyjeżdżają do Rzymu. Po 15 dniach od Jego śmierci powinno zacząć się konklawe, które wybierze kolejnego następcę św. Piotra
2.Miejsca związanie z życiem Jezusa to Kościół oraz nasz dom.
3.Przy pierwszym zapisanym cudzie, który miał miejsce w Kanie na obszarze Galilejskim, Jezus na weselu zamienia wodę w wino po tym, jak nieoczekiwanie skończyły się jego zapasy gospodarzowi.W kolejnym cudzie, Jezus uzdrawia sługę setnika w Kapernaum, nie kontaktując się przy tym w żaden sposób z chorym.
4.Kosciol opiera sie na skale.
5. CNOTY KARDYNALNE
1. Roztropność
2. Sprawiedliwość
3. Wstrzemięźliwość

4. Męstwo