Odpowiedzi

2010-01-23T16:48:51+01:00
Temperatura w Kelwinach: Temperatura w stopniach Celsjusza + 273,15
Przykład: 0 stopni Celsjusza to 273,15 stopni Kelwina
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:48:54+01:00
Aby przeliczyć temeraturę ze skali celsjusza na sklę kelwina trzba do temeratury w celsjuszch dodać 273 np.
100 stopni celsjusza = (100+273)K = 373K
1 4 1
2010-01-23T16:59:27+01:00
Wiesz ,że

0 stopni celcjusza - 273,3 stopnie kelwina

i jak masz stopnie na minusie to odejmujesz

np -1 stopień celcjusza to 272,3 kelwiny

lub 1 stopień celcjusza to 274,3 kelwiny



1 5 1