Odpowiedzi

2010-01-23T16:48:29+01:00
Zachodzi m.in. przez wymianę pary lub grupy atomów.
2010-01-23T16:48:41+01:00
Jak są dwie sztabki czegoś, np. złota i ołowiu i leżą one na sobie przez długi okres czasu to cząsteczki złota mieszają się z cząsteczkami ołowiu i odwrotnie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:49:11+01:00
Doświadczenia wykazują że przechowywane w temperaturze pokojowej, zetknięte ze sobą gładko oszlifowane płytki ołowiu i złota po upływie kilku lat zlepiają się. Atomy złota wędrują do ołowiu i odwrotnie."
2 5 2