Do pokoju mama potrzebuje na zasłony dwa kawałki materiału o wymiarach 3m i 2m.W sklepie miała do wyboru materiał o szerokości 2m w cenie 38zł/1mb i materiał o szerokości 3m w cenie 54zł/1mb.Ile złotych zapłaciła mama,jeśli wybrała korzystniejszy zakup?

3

Odpowiedzi

2010-01-23T16:59:38+01:00
2*54 zł=108 zł
3*38 zł=114 zł
Mama zapłaciła 108 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:00:25+01:00
3 * 38 =114
114 * 2 = 228

2 * 54 =108
108 * 2 = 216

Odp.: Mama zapłaciła 216 złotych.
2010-01-23T20:18:44+01:00
3 * 38 =114
114 * 2 = 228
2 * 54 =108
108 * 2 = 216

Odp.: Wybierając korzystniejszy zakup mama zapłaciła 216 złoty .