Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T16:57:21+01:00
Jezeli to jest kąt prosty to...
napewno 1 kąt ma miare 90 stpni
2 kąt ma miare 60 stopni
3 ma miare 30 stopnie...
pozdro...
5 4 5
2010-01-23T16:57:47+01:00
X+2x+90 =180
3x=90
x=30-------tyle stopni ma mniejszy kąt ostry,
2x=2*30 = 60-------tyle stopni ma większy kąt ostry.
6 4 6
2010-01-23T17:09:51+01:00
1 kat - 90 stopni
2 kat - 30 stopni
3 kat - 60 stopni
9 3 9