Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:02:41+01:00
100 - 25 - 10 - 15 - 30 = 20% <-- fasola
20% - 40kg
100% - 200kg

Odp. Jego zbiory miały 200 kg.
2010-01-23T17:10:37+01:00
Marchew - 25% z 40kg = 10kg
cebula - 10% z 40kg = 4kg
buraki - 15% z 40kg = 6kg
pietruszka - 30% z 40kg = 12kg
fasola - 40kg
Teraz wszystko dodajemy 10kg+4kg+6kg+12kg+40kg=72kg
Odpowiedz:Jeżeli fasola ważyła 40 kg Wojtek zebrał z działki 72kg warzyw.