Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:15:00+01:00
W czasie wdechu do płuc wprowadzane jest powietrze atm, które zawiewa 78% azotu,21% tlenu pozostała czesc stanowia inne gazy
powietrze wydychane:
21% tlenu,0,03 dwutlenku wegla,78 % azotu i jest wysycone para wodna.
we krwi jest mniejsze stezenie tlenu a wieksze dwutlenku wegla niz w powietrzu wdychanym.

3 2 3
2010-01-23T21:06:23+01:00
1.W powietrzu wdychanym jest dużo tlenu, a w powietrzu wydychanym dużo dwutlenku węgla
2.Temperaturą i czystością
4 4 4