Odpowiedzi

2010-01-23T17:12:42+01:00
Nabiał, nabiał zdrowa rzecz,
coca-cola idź stąd przecz..

Moim zdaniem produkty mleczne to nabiał xd ;D
Możesz też zamiast 'nabiał' wstawić coś innego.. np. 'mleko'

Pozdrawiam ;*
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:12:44+01:00
Chcesz być zdrowy ?
Sięgnij po nabiał od Krowy :)
10 3 10
2010-01-23T17:16:50+01:00
Pij mleko, jedz białe sery, będziesz zdrowy very, very...;D

Kości zdrowe, niełamliwe, i masz życie swe szczęśliwe!

Mleko i kefiry pij, zdrowy i na siłach żyj!

Gdy nie wypijesz dzisiaj mleka, to niemiły sen Cię czeka...
7 3 7