Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:12:50+01:00
Latem, ponieważ w lecie na szyny oddziałuje rozszerzalność cieplna. Tzn pod wpływem ciepła rozszerzają się i odstępy między poszczególnymi szynami są mniejsze i stukoty również się zmniejszają.
5 2 5
2010-01-23T17:14:48+01:00
2010-01-23T17:16:04+01:00
Głośniej stukają zimą ponieważ szyny się kurczą i jest większa odległość na złączach
4 4 4