Odpowiedzi

2010-01-23T17:15:29+01:00
Celem misji jest m.in. głoszenie Ewangelii i zakładanie struktur kościoła wśród niechrześcijan.

przekonujesz aby wierzyć w Boga
modlisz się
pomagasz innym
głosisz słowo boże
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:15:35+01:00
Misją można służyć tak że np oddać rzeczy których nie potrzebujemy do kancelarii parafialnej lub na konto misyjne przesłać jakieś pieniądze.