Proszę pomóżcie !

Co jest przyczyną nadmiary białych krwinek w organizmie ?
Co może spowodować nadmiar białych krwinek o organizmie ?

(Mojemu bratu wyszło na badaniach że ma za dużo . On ma 12 lat)

Więc konkretnie co jest przyczyną i jakie może mieć skutki nadmiar białych krwinek w organizmie 12 latka ?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:19:04+01:00
Infekcja, jakakolwiek choroba, ktora nawet nie musi dawać objawow, nawet zwykłe przeziebienie, gdyz organizm walczy z drobnoustrojami.
O pozostałych możliwościach mysle ze nie warto wspominać, gdyz z pewnością nie wypuścili by go nawet ze szpitala, gdyby to stęż białych krwinek mogło być aż tak skrajnie wysokie
Jesli organizm wyzdrowieje, z pewnosca krwinki wrócą do normy. Jesli to nie, moze to spowodować lekką anemię.
ZDROWIA ŻYCZĘ!
2010-01-23T17:19:21+01:00
1.stan zapalny któregoś z narządąw w organiźmie.
2.noo.. stan zapalny ;]
może dojść do białkomoczu i różnych chorób
< moja starsza jest doktorem ;p ;];] >
2010-01-23T17:23:49+01:00
Proszę pomóżcie !

Co jest przyczyną nadmiary białych krwinek w organizmie ?
Co może spowodować nadmiar białych krwinek o organizmie ?

(Mojemu bratu wyszło na badaniach że ma za dużo . On ma 12 lat)

Więc konkretnie co jest przyczyną i jakie może mieć skutki nadmiar białych krwinek w organizmie 12 latka ?


Nadmiar białych krwinek (leukocytów) może świadczyć o jakiejś postaci białaczki w organizmie, jednak to jest tylko ostrzeżenie i należy to potwierdzić innymi badaniami.
Nadmiar świadczy jednak NA PEWNO o stanie zapalnym wewnątrz organizmu.