Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T17:26:23+01:00
2010-01-23T17:27:26+01:00
Zabiła siostre Aline a potem Kirkora
plama
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T17:28:05+01:00
Balladyna zabiła swoją siostrę Alinę.
Ślady zbrodni:
-zakrwawiony nóż w lesie,
-krew na czole Balladyny,
-czarna przepaska na czole Balladyny,co oznaczało żałobę po bracie lub siostrze,
-ktoś to widział jak Balladyna ucieka z lasu
Motywy;
-Odzyskanie dzbanka malin,
-zdobycie Kirkora,
-Bycie pania Kirkorową i mieszkanie na zamku ze służbą.