Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:28:15+01:00
1.Rachunek sumienia
2.Żal za grzechy
3.Mocne postanowienie poprawy
4.Szczera spowiedź
5.Zadośćuczynienie Panu Bogu i bliźniemu
1 1 1
  • digi
  • Początkujący
2010-01-23T17:28:44+01:00
1. Rachunek sumienia
2. Szczere postanowienie poprawy
3.Żal za grzechy
4. Szczera spowiedz
5. Zadośćuczynienie Panu Bogu i bliźniemu
1 1 1
2010-01-23T17:32:10+01:00
Rachunek sumienia,
żal za grzechy
Mocne postanowienie poprawy
Szczera spowiedź
zadośćuczynienie
1 1 1