Odpowiedzi

2010-01-23T17:38:35+01:00
Ania ma z gilbertem 6 dzieci i w ksiazce Rilla ze Złotego Brzegu jest mowa o ich córce, która ma na imię Rilla, a w ksiażce Dolina Tęczy jest mowa o tym jak ania mieszka z dziećmi i zajmuje się domem.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T18:42:47+01:00
Ania ma z gilbertem 6 dzieci i w ksiazce Rilla ze Złotego Brzegu jest mowa o ich córce, która ma na imię Rilla, a w ksiażce Dolina Tęczy jest mowa o tym jak ania mieszka z dziećmi i zajmuje się domem.



W Książce Rilla ze zlotego brzegu jest ukazane dalsze losy ani shiley która ożeniła się z Gilbertem , i mają szóstkę dzieci .są opisane przygody dzieciństwa małej Rilly ,która ma takie samy problemy jak jej matka .
w następnej cześci czyli pt ,,dolina teczy'' są ukazane dalsze losy rodziny ani i gilberta ,którzy mieszkają razem i wychowują swoje dzieci jaki ich wcześniej wychowywano .
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T18:44:58+01:00

Ania i Gilbert mają sześcioro dzieci.
Ja znalazłam inne zakończenie w zależnosci od danej książki...
jak wcześniej wspomniano.

;D