Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T17:33:40+01:00
Podziękowanie do Boga.
Panie boże dziękuje Ci za świat,
który stworzyłeś, za zdrowie,
za szczęście,za to że mogę żyć
jak każdy inny człowiek.
Ale chciałbym/abym, abyś ty mi
pomógł również, chciałabym prosić cie
o to aby nie było wojen na świecie, alby panował
pokój na ziemi.
7 3 7
2010-01-23T17:36:54+01:00
Za to, że jesteś ze mną zawsze,
że prowadzisz mnie gdy na drogę nie patrze,
za to, że wspierasz mnie codziennie,
że przy tobie czuję się zbawiennie,
dziękuję Ci Boże za wszystko co mam
za to, że jesteś i że Cię znam.

zero weny, ale chyba pomogłam (?)
pozdrawiam :*
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:37:08+01:00
Boże,dziękuję za to
że twe słowo mylić nie może.
Dziękuje Ci za świat który stworzyłeś
I za to , że do rzeczy dobrych dąrzyłeś
Z moimi kolegami mnie zaprzyjaźniłeś
I nigdy słowa złego nie mówiłeś.
Dziękuję za to że ludzi i zwierzęta stworzyłeś
A potem ich ożywiłeś.
To wszystko To podziękowania dla Ciebie
Bo ja wciąż kocham Ciebie


4 4 4