Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:31:23+01:00
227 - 151 = 76 - trzecia druzyna
227 - 139 = 88 - druga druzyna
76+88 = 164 - druga i trzecia druzyna
227 - 164 = 63 pierwsza druzyna
W pierszej druzynie było 63 osób , w drugiej 88 , a w trzeciej 76 .
8 3 8
2010-01-23T17:34:23+01:00
227-151=76 - harcerze w 3 drużynie
227-139=88 - harcerze w 1 drużynie
227-(76+88)=63 - harcerze w 2 drużynie
7 3 7