Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:35:30+01:00
Łagiewka pyłkowa słuzy do przenoszenia pułku. Jest to twór.

3/53
1.Świerk pospolity. Dalej nie mam.
2.Jodła pospolita.
3.Jodłowiec pospolity.

4/53
na górze: nasienie, obok strałki na górze zapylenia.
po prawej zapłodnienie.
po lewej siewka.
3 4 3
2010-01-23T22:12:23+01:00
Łagiewka pyłkowa jest wytworzona przez ziarno pyłku, wzrasta ona wewnątrz słupka kwiatu. niezbędna do zapylenia
2 5 2