Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:44:57+01:00
W szkole miało odbyć się przedstawienie. Aktorom biło serce jak szalone. Był to dzień długo wyczekiwany. Pogoda była jak na zamówienie... Wybiła godzina 16. Scena należała już do szkolnych aktorów. Całe przedstawienie polegało na ukazaniu życia codziennego zwykłego małżeństwa z gromadką dzieci. Wielokrotnie ukazywały się sceny zazdrości i śmieszne, dość nietypowe sytuacje. Widownia była pod ogromnym wrażeniem. Nie było osoby, na której twarzy nie ukazał się uśmiech.Pod koniec zaczęto grać pierwsze skrzypce. .. aktorzy zrzucili z siebie maski i dziękowali za przybycie i obejrzenie odegranej komedii. Zeszli ze sceny i udali się do domu. To wydarzenie na pewno zapisało im się w pamięci.
31 4 31
2010-01-23T20:11:31+01:00
Moja siostra Kasia marzy żeby w przyszłości odegrać komedię, a w niej zrzucić maskę kota. Moja mama mówi że jak będzie wieżyć w siebie to wkońcu zagra pierwsze skrzypce. Kasia naprawde nadaje się do komedi ponieważ nawet w szkole robi komuś sceny z byle powodów jak się wtedy zdenerwuje to naprawde odgrywa komedje. Często próbuje gdy ogląda telewizje wejść w czyjąś role ostatnio zrzuciła maskę zebry którą sama zrobiła. Czasami nieźle jej to wychodzi.
30 2 30