Zad 1 str 44 Matematyka z plusem "Liczby wymierne"
1.uzupełnij, wpisując odpowiednie liczby, nazwy miesięcy i dni tygodnia.
13 lipca piątek
a)Przed tygodniem
B)miesiąc temu
c)20 dni temu
d)za 2 tygodnie
e)za 30 dni
f) za 2 misiące
Poproszę jeszcze o za 2 str 44 Matematyka z plusem "Liczby wymierne" zeszyt ćwiczen
z góry dziękuje.. poproszę aby bylo na niedzielę :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:39:55+01:00
1.
przed tygodniem:6 lipca piątek
miesiąc temu:13 czerwiec środa
20 dni temu:23 czerwiec sobota
za 2 tygodnie:27 lipiec piątek
za 30 dni:12 sierpień niedziela
za 2 miesiące:13 wrzesień czwartek
2.
a)68 minut
b)52 godziny
c)12:02
d)4:47
Liczę na naj;**
(napewno dobrze bo to robiliśmy na lekcji)
2 5 2
2010-01-23T17:42:26+01:00
Zad. 1

a) 6 lipca - piątek
b) 13 czerwca - środa
c) 7 czerwca - sobota
d) 27 lipca - piątek
e) 12 sierpnia - niedziela
f) 13 września - czwartek

Zadania 2 nie mam, bo nie mam tej książki:)
Mam nadzieję, że pomogłam;)
2010-01-23T20:59:19+01:00
6 lipca piątek
13 czerwca środa
23 czerwca sobota
27 lipca piątek
12 sierpnia niedziela
13 września czwartek

miesiąc np. za 2 mies. liczyłam 30 dni
;*
kochu <3
przykro mi bo jestem w gimnazjum i nie mam tych książek więc ćw. nie bedzie ;*
papa skarbie