Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:46:37+01:00
1. Słońce
2. Przerażający jak gniew
3. Neologizm (to wymyślone słowo) do: pisanie wiersza ? hmm. no to np. twórczenie się ;))
Epitet. Hmm, to jak już tej twórczości się trzymam, to np.: twórcze pisanie wiersza ;))
4. Porównanie: np. Cudowne jak komponowanie piosenki.
Przenośnia (do: komponowanie piosenki) może: tworzenie piękna? ;))
Mam nadzieję, że pomogłam ;))
Pozdrawiam ;))
120 1 120
2010-01-23T17:53:24+01:00
Radość-dziś ujrzałam słoneczny promień życia
gniew-zagniewany niczym jak pochmurne niebo

przenośnia słowa"komponowanie piosenki"-natchnienie morza nut
porównanie-natchnienie do komponowania piosenek jak spadające kropole deszczu

114 1 114