Odpowiedzi

2010-01-23T17:47:58+01:00
Aby móc zmniejszyć ilości śmieci z tworzyw sztucznych muszę starać się nie kupywać produktów z takimi opakowaniami a jeżeli już się je kupi nalezy je wyrzucac do odpowiednich pojemnikow na smieci :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T22:17:27+01:00
Możesz chodząc na zakupy do sklepów zabierać ze sobą ekologiczną torbę, materiałową zamiast zwykłych foliówek. Segregować śmieci, w ten sposób można coś z nich zrobić. Możesz także postarać się nie używać jednorazowych sztućców, talerzyków (np. podczas jakichś imprez szkolnych, niech każdy przyniesie talerzyk, kubek dla siebie zamiast kupować plastik dla całej klasy)

Pozdrawiam ;)
1 1 1