Odpowiedzi

2010-01-23T17:43:41+01:00
Masa solna : Mąka,woda, sól
na 3 części mąki
1 część wody i soli .
mozna dodac więcej mąki

Schnie ok godziny moze wiecej szybciej w piekarniku
i każdymi farbami raczej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:44:31+01:00
"przepis na masę solną"
200g mąki
200g soli
125 ml wody
Makę wymieszaj z solą i dodawaj wodę (tyle aby masa była plastyczna ale nie zbyt rzadka), wyrabiaj 5-10 minut.

jasne, że da się pomalować ;D kiedyś robiłam ramkę;D
więc schnie, ja wiem... myślę, że kilka godzin na pewno. najbezpieczniej zostawić na noc w ciepłym miejscu.
a farbami to po wyschnięciu chyba nie ma różnicy jakimi ;D

pozdrawiam :*