Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:44:48+01:00
1. Nie wolno jeździć na rzece na łyżwach.
2. Na sankach i nartach można jeździć tylko w bezpiecznych miejscach.
3. Należy uważać podczas zabawy śnieżkami.
4. Powinno się przestrzegać zasad panujących np. na wyciągu.
5. Należy w razie niebezpieczeństwa poinformować odpowiednie służby.

wpisujesz w youtube film jaki interesuje Cię i go oglądasz.
1 2 1
2010-01-23T17:46:25+01:00
1) Nie rzucać się śniegiem bo zawsze moze w oczy uderzyć i często śnieg jest twardy bardzo boleć
2) Nie wchodzić na lód, zawsze moze się załamać
3) Nie wkładać pod ubrania śniegu bo mozemy się przeziębic
4) Ubierać się grubo
5) Nie bawić się w ulicy szosy
6) Pamietaj że na lodzie trzeba zawsze się zastanowić czy wejść czy nie, żęby był dorosły