Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:45:43+01:00
Tego jeszcze nie było!
Firma produkująca okna wszystkich kolorów!
Od standardowego - białego, przez różowe, po zielone i niebieskie!
W dodatku wszystko najlepszej jakości i najniższej ceny.
Super szczelne i ładnie wyglądające.
Naprawdę warto zamówić okna, których nikt jeszcze nie ma.
Bądź oryginalny!
Opłaci Ci się!


Mam nadzieję,że pomogłam:)
2010-01-23T17:49:02+01:00
By uśmiechniętą minę mieć
trzeba dokładnie widzieć świat
nawet jeśli jesteś w domu
chcesz prawdziwego koloru
przez brudne okna nic nie zobaczysz
przez nasze możesz jeśli raczysz
je zakupić u nas wkrótce
tkwi to w nadziei nutce
zatem wybierz standard, rozmiar, kolor,
może być to nawet moro,
ciesz się z nami
krajobrazami