Odpowiedzi

2010-01-23T17:50:32+01:00
Zacznijmy od tego, że później opisane jest "życie" córki Ani. :)
w książkach o jej córce nie ma już za dużo o Ani, więc napisze Ci jak się skończyły książki o ani a nie o jej córce :D
W tej książce Ania Shirley jest piętnaście lat po ślubie. Dalej zajmuje się domem i wychowaniem szóstki dzieci. Tymczasem na plebanii, znajdującej się niedaleko domu Blythe'ów, zamieszkuje pastor Meredith z czwórką dzieci: Jerrym, Karolem, Faith i Uną, które są przyczyną wielu nieporozumień w Glen St. Mary. Innym ważnym wydarzeniem w wiosce jest adoptowanie przez Pannę Kornelię sieroty, Mary Vance, która zostaje przyjaciółką Blythe'ów i Meredithów. Toczy się tam również historia miłosna pastora Mereditha i Róży West.

proponuję wskoczyć tutaj : http://pl.wikipedia.org/wiki/Ania_z_Zielonego_Wzg%C3%B3rza_%28seria%29
masz wypisane wszystkie części, klikasz i masz skróty ;D
a jak Cię to interesuje to możesz jeszcze oglądnąć filmy na darmowych stromach z filmami online np. seans24.pl

pozdrawiam :*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T18:01:20+01:00
Po wojnie Ania wraz z Gilbertem adoptują osieroconego podczas wojny chłopca o imieniu Dominik i razem zamieszkają. Zielone wzgórze przekazują Dianie i jej mężowi. Sami kupują dom tam gdzie Gilbert otrzymał pracę jako doktor.

pozdrowionka:)
  • Użytkownik Zadane
2010-01-23T18:46:57+01:00

Ania i Gilbert mają sześcioro dzieci ;)
w zależności od danej książki losy ich toczą się różnie...