Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-23T17:55:52+01:00
3m=300cm
pole łazienki =300*300=90000cm2
pole 1 płytki=10*20=200cm2
90000cm2/200cm2=450
Odp.: Podłogę wypełni 450 płytek terakoty.
2010-01-23T17:58:04+01:00
Pp=3m×3m
Pp=9m²
Ppł=0,2m×0,1m=0,02m²
9m²÷0,02m²=450
2010-01-23T17:58:21+01:00
X-liczba płytek

liczymy pole podłogi:
Pp=a²
Pp=(3 m)²=9m²


liczymy pole jednej płytki:
Pt=O,1m*0,2m=0,02m²

liczymy ile płytek o powierzchni 0,02m² zmiesci sie na podłodze o powierzchni 9m², dzieląc powierzchnię podłogi przez powierzchnię płytki:
9m²:0,02m²=450

Odp.: Podłogę wypełni 450 płytek.